Eliminiranjem televizora i njegovih sadržaja u svakodnevnom radu potičemo i njegujemo zdrav pristup učenju i razvoju djeteta.
Rad se odvija u pet područja :
- Područje aktivnosti iz svakodnevnog života (Activities of Everyday Living)
- Područje za razvoj osjetila (Sensorial)
- Područje matematike (Numeracy and Arithmetic)
- Područje za razvoj jezika (Literacy)
- Područje za stjecanje znanja i razumijevanja svijeta (Knowledge and Understanding oft he World)
Svi materijali iz ovih područja imaju indirektnu svrhu:
- Materijali su auto-didaktički što znači da dijete podučava samo sebe, bez intervencije odraslih;
- dostupan je samo jedan primjer materijala što potiče na dijeljenje, strpljenje i poštivanje tuđeg rada;
- jednostavan je i jasan u primjeni;
- ima kontrolu greške, što omogućava uvid u rezultat aktivnosti;
- uvijek uključuje pokret, razvijajući finu ili krupnu motoriku;
- uvijek je estetski ugodan i čist.
Maria Montessori je vjerovala da je bit ljudskog bića utemeljen na ideji da se svijet može promijeniti nabolje ako obrazovanje i metode koje koristimo prilagodimo istinskoj prirodi djeteta umjesto da ga ograničavamo samo na prenošenje akademskog znanja, a upravo to je ono što mi svakodnevno živimo su našem vrtiću – mijenjamo obrazovanje nabolje!
Children's House ili Dječja kuća je dnevni boravak za djecu u dobi između 3 i 6 godina. Rad u ovoj mješovitoj skupini temelji se na individualnom pristupu potičući djecu na samostalan rad ili pak u manjim grupama.
Tag: